Tytułem wstępu

Mięsa nie jadam od kiedy pamiętam, ot zwykła rzecz jak dla mnie. Gotuję czasem częściej, czasem rzadziej, jednak gdy już coś zrobię ogromnie cieszą mnie wrażenia wzrokowe i smakowe moich kulinarnych dzieł. Radość z tych wrażeń odchodziła szybko - wszystkie dania tak szybko znikają z talerza. Postanowiłam zachować te wrażenia fotografując potrawy i spisując kroki ich przyrządzania. Galeria i opisy przybrały pokaźne rozmiary, zaczęłam myśleć o podzieleniu się nimi z innymi i jak widzicie stało się - powstał  Wegetalerz.

Znajdziecie tu przepisy na wegetalerze. Talerze laktoowowegetariańskie - składnikami niektórych potraw są jajka i mleko.


                     

2 komentarze:

  1. Dobrze zapowiadający się blog

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. Mam nadzieję, że uda mi się tu pokazać inspirujące wegetalerze! ;)

      Usuń