Spaghetti z pomidorami, mozzarella i bazylią




Pogoda jest warta tego, żeby spędzić czas na świeżym powietrzu. Nie napiszę, że nie warto spędzić czasu w kuchni, ale warto ten czas skrócić do minimum i smacznie się posilić, żeby czym prędzej wyjść z domu i wykorzystać czas na ulubione formy relaksu pod chmurką. Dlatego dziś bardzo szybki, jednakże smaczny przepis na danie obiadowe:

Ugotowałam makaron spaghetti, wodę z garnka odlałam przez durszlak i makaron przelałam zimną wodą. Patelnię polałam oliwią i wrzuciłam na nią sprasowany czosnek oraz przekrojone na połówki małe pomidorki sherry. Wszystko doprawiłam szczyptą soli i dosłownie 2 minuty podsmażałam. Pomidory na patelni mają zrobić się tylko cieple, muszą zachować świeżość i jędrność. Na patelnię dodałam wcześniej ugotowany makaron i posypałam całość suszoną bazylią. Danie wymieszałam na patelni tak, żeby każda nitka makaronu „posmakowała” oliwy, która wyciągnęła wspaniałe smaki i aromaty z czosnku, pomidorów i bazylii. Danie posypałam pokrojoną w kostkę białą mozzarellą po czym wyłożyłam porcje na talerze i udekorowałam listkami świeżej bazylii.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz