Kotlety z płatków owsianych panierowane we wiórkach kokosowych

Kotlety są przepyszne - wspominałyśmy je ostatnio z przyjaciółką, to jak kiedyś przyrządzała je dla nas moja mama :). Teraz, kiedy przypomniałam sobie ich smak na pewno będę podawała je częściej. 


Płatki namoczyłam w bulionie warzywnym z kostek - bulionu dolewałam porcjami, tak żeby płatki całego go wchłonęły. Kiedy płatki napęczniały wymieszałam je z podsmażoną cebulką, posiekaną natką pietruszki i bułką tartą.


Z masy lepiłam kotlety i obtaczałam je we wiórkach kokosowych. 


Kotlety smażyłam na rozgrzanym oleju rzepakowym, gotowe podałam z zieloną fasolką szparagową.




1 komentarz:

  1. Rynek jest zalany szkodliwą dla zdrowia chemią i w gąszczu tych trujaków nie łatwo znalezc coś coś co nadaje sie do spożycia. Przepis ciekawy -czy masz jakieś kostki bulionowe godne polecenia ?

    OdpowiedzUsuń