Tortilla ze szpinakiem, pieczarkami i pomidorami polana sosem z pomidorów z puszki

Kiedy używałam w kuchni nabiału do farszu tortilli ze szpinakiem dodawałam zawsze zera żółtego i czosnku. Z czystym sumieniem muszę przyznać, że w wersji z pieczarkami i pomidorami jest o niebo lepsza! :)


Farsz przygotowałam podgotowanych liści szpinaku, pokrojonych w kostkę pomidorów oraz pokrojonych w plasterki pieczarek. Najpierw na patelni podsmażyłam pieczarki, następnie dodałam szpinak i dusiłam razem przyprawione solą, pieprzem i sprasowanym czosnkiem. Na koniec dodałam pomidory.


Sos do tortilli przygotowałam z krojonych pomidorów z puszki - podsmażyłam je na patelni, doprawiłam solą, pieprzem i zblendowałam, żeby sos miał konsystencję musu.

Byłam bardzo głodna i potrzebowałam szybkiego posilenia, więc tortille kupiłam w sklepie, jednak można przygotować je samemu. Podgrzałam tortille na suchej patelni z każdej ze stron, po czym nałożyłam na nie farsz i zawinęłam. Polałam tortille sosem i szybko zjadłam. Pysznie zaspokoiłam wielki głód! :)

dania ze szpinakiem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz