Sałatka z kuskusem podana z grzankami z tofu

W sałatce z kuskusem zasmakowałam u koleżanki, która przepysznie gotuje i przy każdym spotkaniu gości mnie jakimiś pysznościami, jeśli nie na talerzu to w słoiczkach :).

Kuskus zalałam w proporcjach 1:1 przegotowaną, gorącą wodą z rozpuszczoną kostką warzywną. Wymieszałam i przykryłam na chwilę, żeby kuskus wchłonął całą wodę.


Kiedy kuskus wystygł dodałam do niego pokrojonego w kostkę, sparzonego i obranego ze skórki pomidora, ogórka, paprykę i posiekaną natkę pietruszki. Wszytko połączyłam i mieszając z  sosem z nutą cytrynową - oliwa z sokiem z cytryny. Całość doprawiłam solą i pieprzem.


Sałatkę zaserwowałam z grzankami z masłem czosnkowo-ziołowym i tofu - margarynę wymieszałam ze sprasowanym czosnkiem i ziołami prowansalskimi, posmarowałam nim pokrojoną bułeczkę i posypałam tofu, po czym chwilę zapiekałam w piekarniku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz