Warzywne leczo z tofu podane z ryżem jaśminowym

Sezon paprykowy w pełni - w sklepach można dostać ją za grosze. Jak jest sezonowa papryka to trzeba też upichcić leczo. Zakupiłam wszystkie kolory jakie były dostępne w sklepie i zabrałam się za gotowanie. Do papryki dobrałam cukinię, pieczarki, cebulę, tofu, sparzonego i obranego ze skórki pomidora oraz puszkę krojonych pomidorów.


Pokrojoną w piórka cebulę, a w kostkę pokrojone tofu poddusiłam na rozgrzanej oliwie. 


W czasie kiedy cebulka i tofu dusiły się na patelni pokroiłam w kostkę pozostałe składniki: pieczarki, paprykę czerwoną, cukinię, paprykę zieloną oraz żółtą. Wszystko dorzuciłam do cebulki oraz tofu i dusiłam do miękkości. Wcześniej warzywa przyprawiłam solą, pieprzem i ziołami: oregano, tymiankiem i imbirem.


Kiedy warzywa były już miękkie dodałam do wszystkiego puszkę krojonych pomidorów i sprasowany ząbek czosnku - podduszałam razem jeszcze kilka minut. 

Leczo podałam z ryżem jaśminowym (to mój ulubiony) oraz kiełkami słonecznika.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz