Ziemniaki z grilla faszerowane kurkami

Przepadam za faszerowanymi warzywami, z grilla smakują wyjątkowo smacznie. Faszerowane ziemniaki przyrządzałam pierwszy raz i na pewno zagoszczą jeszcze w moim menu grillowym, te faszerowane kurkami, jednak zamierzam też pomyśleć nad innymi farszami.


Przygotowałam składniki do przyrządzenia dania: podgotowane ziemniaki, kurki, cebulę, natkę pietruszki oraz koperek. Ziemniaki mogą surowe, jednak wydaje mi się, że łatwiej było je wydrążyć kiedy były lekko podgotowane.

Kurki obsmażyłam na oleju rzepakowym z pokrojoną w kostkę cebulką, przyprawiłam solą oraz pieprzem do smaku. Na koniec podsmażania dodałam po pól pęczka pietruszki i koperku.

Ziemniaki przekroiłam na pół i wydrążyłam środek, powstałe miejsce wypełniłam po brzegi przygotowanymi kurkami. 


Ziemniaki do grillowania zapakowałam w folię aluminiową - posmarowałam wcześniej spody ziemniaków oliwą, żeby folia nie przywarła podczas grillowania.

Gotowe ziemniaki zajadałam z sałatką z warzywami :).



1 komentarz: